V današnji digitalni dobi je iskanje informacij postalo zelo enostavno in nič drugače ni, ko je govora o potovanjih, ki se danes nahajajo na seznamu mnogih ljudi. Medtem ko nekateri popotniki še vedno iščejo informacije z obiskom turističnih agencij in z zbiranjem potovalnih brošur, pa drugi vse bolj brskajo po spletnih straneh za potovanja. Tu so na voljo številne informacije, vključno z ogledi želene destinacije in celo 360-stopinjskimi panoramskimi razgledi.

Branje članka vam bo vzelo približno 6 minut.

Kaj je digitalni turizem?

Verjetno se mnogi sprašujete, kaj digitalni turizem sploh je. Gre za digitalno podporo, ki je na voljo popotnikom pred, med in tudi po potovanju. Storitve digitalnega turizma so zelo različne. Lahko posreduje priporočila za iskanje ustrezne namestitve, pomaga pri načrtovanju poti, lahko je v obliki mobilne aplikacije, ki služi kot mobilni vodnik, ali pa kot možnost raziskovanja različnih fotografij, posnetih na potovanju.

Če nekoliko bolje pomislimo, digitalni turizem ni nov koncept. Verjetno vam je že poznan koncept, ki ga imajo TripAdvisor, Orbitz, Expedia ter mnoga druga spletna mesta za upravljanje potovanj, primerjavo cen in rezervacij letov ter hotelov. In z digitalnim turizmom ni nič drugače.

Digitalni turizem omogoča tehnološko usmerjeno raziskovanje in načrtovanje kot tudi pridobivanje izkušenj s potovanj. Vsa podjetja, povezana s turizmom, se morajo zavedati, da je digitalni turizem prihodnost, zato je sedaj skrajni čas za vlaganje v prisotnost na svetovnem spletu, ki pa mora biti kreativna, preudarna in prepričljiva.

Zaradi današnjega hitrega načina življenja imajo ljudje vedno manj časa, zato je zanašanje na digitalne informacije danes nekaj povsem običajnega. Razpoložljivost in raznolikost informacij o potovanjih bistveno pripomoreta k temu, da se ljudje na podlagi njih odločajo o destinacijah in aktivnostih, ki jih bodo počeli na potovanjih, zato je digitalni turizem ključnega pomena tako za turistične delavce kot tudi popotnike.

V prihodnosti se pričakuje še večji porast turizma

Turizem je bil že od nekdaj velik posel v mnogih državah, zato je pričakovati, da se bo tudi digitalni turizem v prihodnosti razvil v še večjega. Ne le, da turizem prispeva h gospodarstvu države in zagotavlja delovna mesta, nekatere destinacije so od njega celo odvisne.

Zadnje raziskave na področju svetovne turistične industrije so med drugim pokazale, da je od leta 2006 do leta 2017 turistična industrija prispevala kar 8,27 bilijona ameriških dolarjev za svetovno gospodarstvo. Po vsem svetu je bilo 1.323 milijonov mednarodnih prihodov turistov, pri čemer so bili prihodki od spletnih rezervacij po svetu v višini 513 milijard ameriških dolarjev.

Trenutno se na področju turizma združujejo digitalne in fizične tehnologije, ki omogočajo turistu potovanje brez prevoznih vozovnic, temveč zgolj z mobilnim telefonom. Ena od njih je tudi NFC brezžična tehnologija, ki ima različne funkcije, vključno z rezervacijo hotela in vstopom v turistične znamenitosti, v prihodnosti pa se bo mobilni telefon s pomočjo QR kode uporabljal tudi za nakupe izdelkov v brezcarinskih trgovinah.

Turistična industrija se bo morala v prihodnosti prilagoditi različnim potrebam popotnikov

Če je vaša dejavnost turistična industrija, potem se morate zavedati, da se boste morali prej ali slej prilagoditi digitalnemu turizmu, zato je pomembno, da ustvarite inovativno in privlačno spletno stran. Med načrtovanjem spletne strani pa je pomembno tudi to, da je na podlagi demografskih podatkov o vaših strankah in njihovem jeziku spletna stran na voljo v različnih jezikih.

Če želite slediti vsem novostim, potem morate nujno narediti nekatere spremembe:

  • Spletna stran naj bo spodbudna. Ker odhod na dopust vključuje tudi čustva turistov, je potrebno s spletno stranjo izpolniti tudi njihova pričakovanja. Če boste spletno stran oblikovali s pomočjo slik, video posnetkov in besedil v njihovem jeziku, je velika verjetnost, da bodo vaši spletni obiskovalci postali tudi vaše stranke v realnosti.
  • Potrebno je razumeti potrebe popotnikov. Spletna stran, ki je namenjena digitalnemu turizmu, mora vsebovati večino informacij, ki jih turisti potrebujejo za brezskrben dopust. V to so vključene nastanitve in njihove cene, priljubljene in nenavadne destinacije, zanimivosti tako za posameznike kot tudi družine, informacije o nakupovalnih centrih, vključno s predlogi o nakupu, ki bi bili zanimivi za turiste. Spletna stran naj bo natančno zasnovana in načrtovana, zato je pomembno, da so informacije prave, ne pa da se držite dolgoveznih opisov. Ne pozabite poskrbeti za to, da je vaša spletna stran optimizirana tudi za mobilne naprave oziroma pametne telefone.
  • Sodelovanje z drugimi podjetji bo v prihodnosti zelo pomembno, zato je digitalni turizem nujno potreben, če želite biti neprestano v stiku z ostalimi ponudniki turističnih storitev.
  • Zagotovite učinkovit sistem spletnega nakupovanja. Za digitalni turizem je značilno, da svojim obiskovalcem ponudi kar največ storitev na enem mestu, zato na spletni strani omogočite nakup letalskih vozovnic, nastanitev, vstopnic za znamenitosti in še mnoge druge storitve.
  • Upoštevajte potrebe različnih starostnih skupin. Zavedati se je potrebno, da digitalni popotniki zastopajo različne starostne skupine, ki digitalno tehnologijo dojemajo in uporabljajo popolnoma drugače. Mlajši popotniki so tako bolj navdušeni nad aktivnimi počitnicami s pestrim nočnim dogajanjem, cilj potovanja pa so neobičajne destinacije. Za starejše popotnike je značilno, da se na počitnicah raje sprostijo in zato potujejo na varnejše destinacije.
  • Ne pozabite na družbena omrežja. Za ponudnike turističnih in potovalnih storitev je pomembno, da svoje spletne strani uporabijo tudi na družbenih omrežjih, ki so danes med tako imenovanimi milenijci nekaj povsem vsakdanjega.

Na svetovnem spletu postanite prepoznavni s pomočjo kakovostne prevajalske agencije

Kot smo že povedali, je za vašo prepoznavnost na spletu bistvenega pomena, da svojim obiskovalcem ponudite informacije v njihovem jeziku. Zato je pomembno, da spletno stran oblikujete s pomočjo analize podatkov o svojih strankah in vse informacije predstavite v različnih jezikih. Pri tem je zelo pomembno, da sodelujete s prevajalsko agencijo, ki vam ponuja kakovostne prevode v različne jezike.

Storitve prevajanja so za razvoj digitalnega turizma izjemno pomembne. Ko gre za prevode potovalne industrije, morajo biti le-ti dovolj vabljivi, privlačni in natančni, da obiskovalec spletne strani dobi vse informacije, ki jih potrebuje za čim bolj brezskrbno potovanje. Če boste svojim strankam s kakovostnimi prevodi ponudili pozitivno izkušnjo, je večja verjetnost, da bodo na ta način postali vaši redni obiskovalci in uporabniki vaših storitev.