Vsakomur od nas se je že kdaj zgodilo, da je dobil neupravičen opomin ali neupravičeno visok račun ali neupravičeno zaračunano storitev. Velika podjetja, ki  vsak mesec izdajo račune svojim naročnikom, niso nezmotljiva in zato se lahko zgodi, da uporabnikom zaračunajo več, kot bi morala.

Veliko ljudi pa storitve, ki so mesečno obračunane, plačuje preko trajnikov in zato niti ne preveri, kaj točno je v določenem mesecu plačala. Priporočljivo je, da svoje stroške beležimo, saj tako lahko preprečimo neupravičeno zaračunavanje storitev.

Nad slabo zaračunanimi storitvami se moramo pritožiti, da lahko zahtevamo povračilo denarja. Če pa smo prejeli le položnico z napačnim zneskom, lahko zahtevamo novo.

Branje članka vam bo vzelo približno 2 minuti.

Kako pravilno sestavite pritožbo

Pritožba je uraden dopis in zato mora vsebovati vse elemente, ki so ključni pri takšnem dokumentu. Ima značilno obliko in jo lahko oblikovno razdelimo na tri osnovne dele.

  1. GLAVA

Glava je pomemben del besedila. V glavi navedemo:

  • v zgornjem levem kotu naše podatke (ime in priimek, naslov);
  • v desnem kotu kraj in datum;
  • ter pod svojimi podatki podatke naslovnika oziroma podjetja, kamor pošiljamo pritožbo.
  1. JEDRO

Nato sledi jedrni del, ki ga začnemo z naslovom, v kateremu navedemo nad čim se pritožujemo. Na primer: »Pritožba nad neupravičenim opominom«. Nato sledi nagovor. Ker navadno ne veste na koga se obračate, uporabite nagovor »Spoštovani!«.

Nato na kratko v enemu ali v dveh odstavkih opišete razloge za pritožbo in pojasnite vzroke za vaše nezadovoljstvo ali nestrinjanje. Če je to mogoče, je priporočljivo, da za navedene trditve priložite tudi ustrezne dokaze. Če se pritožba navezuje na kakšno položnico ali izdani račun, enostavno v pismo priložite kopijo računa.

  1. ZAKLJUČEK

Na koncu se z željo po ugodni rešitvi nesporazuma poslovite. Spodaj v desni kot se pod vaše ime tudi lastnoročno podpišete.

Primer Pritožbe: